Informujemy że na kursie Metodyka Kształceniowa i Gry Eksperymentalne proponuje się tu przedstawione tematy do zaliczenia:
symulacja edukacyjna – „Średniowieczne dramatyzacje liturgiczne okresu Wielkiego Tygodnia w Polsce” oraz „Masakra turecka na Ormianach wydarzenia z 1915 roku w powieści Czterdzieści dni Musa Dah Franza Werfela”
gra lingwistyczna – „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu” oraz „Kobieta jako „siła niszczycielska” (na studium przypadku obserwowanych jednoaktówek Augusta Strindberga)”
zabawa kreatywna – „Tragedia i poświęcenie pierwszych chrześcijan w „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza i „Rzymie za Nerona” Józefa Ignacego Kraszewskiego” i Gry Symulacyjne oraz „Celtowie – nauczyciele Rzymian”
symulacja edukacyjna : „Komunikacja interpersonalna w miejscu pracy założenie teoretyczne a praktyka społeczna” i „Komunikacja symboliczna i znaczenie kolorów na studium przypadku stroju Polek po 1989 roku”
zabawa komunikacyjna – „Kult świetego Jana Nepomucena w Polsce w Wielkopolsce” i „Internet a feminizm – obraz polskich organizacji kobiecych w cyberprzestrzeni”
zabawa edukacyjna – „Nazwy trunków serwowanych w wielkopolskich pubach” oraz „Filmowe oblicze wojny wietnamskiej”
gra lingwistyczna – „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU” i „Forma reportażu wobec problematyki zagłady na podstawie utworów Hanny Krall”
symulacja językowa : „Sprawa katyńska w prasie polskiej w latach 1990-2007” i „Stosunki Polsko-Niemiecki po wejściu Polski do Unii Europejskiej”
symulacja językowa : „Polska i Europa w eseistyce Czesława Miłosza” oraz „Literatura dla dzieci”