Potwierdzamy iż na programie Andragogika i Gry Umiejętnościowe rekomenduje się poniższe problemy do pracy dyplomowej:
zabawa językowa : „”Ogniem i mieczem” Henryka Sienkiewicz: dzieło wobec wyzwania czasu” oraz „Rola sloganu w reklamie”
zabawa decyzyjna – „Obrachunki z narodowym socjalizmem w twórczości literackiej Guntera Grassa” i „Źródła i znaczenie fantastyki w twórczości Adama Mickiewicza (na studium przypadku II cz. Dziadów)”
symulacja edukacyjna – „Pozycjonowanie w przestrzeni uczestników imprez masowych przy użyciu technik wizyjnych” oraz Naukowe Gry Negocjacyjne oraz „Świetość kobiet w kulturze religijnej wschodu i zachodu ( na obserwowanych przykładach)”
zabawa zespołowa – „Atrakcyjność turystyczna Pojezierza Augustowskiego” i „Wizerunek kobiety w pismach erotycznych i pornograficznych po roku 1989”
zabawa menedżerska – „Komunikacja interpersonalna w miejscu pracy założenie teoretyczne a praktyka społeczna” i „Temat miłości tragicznej w zachodniej literaturze romantycznej”
gra decyzyjna – „Konflikt grecko-macedoński po rozpadzie Jugosławi” i „Motyw diabła w polskiej kulturze ludowej”
zabawa edukacyjna – „Serial jako skuteczna reklama” i „Polska-Chorwacja. Wizerunek Chorwacji w polskich mediach”
zabawa decyzyjna – „RRL w autobiografiach” i „Polisemiotyczny obraz państwa w polskim rapie”
symulacja kreatywna – „Nowe oblicze wyszukiwania informacji w Word Wide Web. Obserwacja graficznych narzędzi wyszukiwawczych” oraz „Marketingowa kreacja kobiety”