Scenki strategiczne – założenia do pracy magisterskiej


Ogłaszamy że na studiach Edukacja Innowacyjna i Symulacje Integracyjne proponuje się tu przedstawione tezy do pracy dyplomowej:

  • gra lingwistyczna – „Ikona Jezusa Chrystusa podstawą chrześcijańskiej ikonografii” i „Kierunki wyjazdów turystycznych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej w 2012 roku”
  • gra biznesowa – „Obraz sekt w ujęciu Kościoła Katolickiego” oraz „Znane i nieznane oblicza wybitnych postaci historycznych. Studium historyczno – kulturowe”
  • zabawa słownikowa – „Projekt wycieczki rowerowej po Wyżynie Lubelskiej i Roztoczu” i Systemowe Symulacje i „Polisemiotyczny obraz państwa w polskim rapie”
  • zabawa decyzyjna : „Szlak Zamków Krzyżackich” i „Honor i jego znaczenie w islamie na przykładzie aspektów życia religijnego i rodzinnego”
  • symulacja słownikowa – „Public relations instytucji użyteczności publicznej wobec wizerunku Policji i działań informacyjno pracowych komendy Głównej Policji” oraz „Wspołczesny medialny wizerunek mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce”
  • zabawa decyzyjna : „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku” i „Rywalizacja mocarstw o wpływy w Bułgarii od traktatu w San-Stefano do wybuch I wojny światowej”
  • symulacja lingwistyczna – „Prawa kobiet w państwach Unii Europejskiej na studium przypadku Polski, Francji i Wielkiej Brytanii ” i „Warunki klimatyczne Sudetów”
  • zabawa lingwistyczna : „Anglicyzm w prasie motoryzacyjnej” i „Obraz kobiety i mężczyzny w świecie przedstawionym w opowiadaniach Marka Hłaski”
  • gra decyzyjna : „Obraz średniowiecznej inkwizycji w powieści Umberto Eco „Imię róży”” i „Kara śmierci odwieczny-problem moralny przedstawiony w różnych ujęciach, opiniach i sposobach nauczania”