Dla zainteresowanych – andragogika – grupa interpersonalne


SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:

  • Pokuta; Joe Wright
  • Ranczo Wilkowyje; Wojciech Adamczyk, Rumble Fish; Francis Ford Coppola
  • Dwunastu; Nikita Michałkow
  • Pułapka; David Slade, Pożegnania; Wojciech Has
  • Ubu Król; Piotr Szulkin
  • Bullitt; Peter Yates, Piłat i inni ; Andrzej Wajda
  • Psychol; Gus Van Sant, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
  • Randka w ciemno; Blake Edwards
  • Łowca jeleni; Michael Cimino, Chłopaki na Ibizie; Ed Bye
  • Zielona karta; Peter Weir
  • Pokój Marvina; Jerry Zaks

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na podstawie tekstu do jednego z następujących przebojów:

  • Metallica, Master of Puppets, Big Cyc, Wojna plemników
  • Jethro Tull, Roots To Branches, Kobong, Drzewo, Oasis, (What’s The Story) Morning Glory
  • Izrael, Izrael 1991, Jimi Hendrix Experience, The, Manic Depresion, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Hendrix Jimi Experience, The, Are You Experienced?

    ZADANIE NR 3: – Problematyka zrozumiałego formułowania nieintuicyjnych instrukcji. Opracować trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję aplikowania dowolnej zwymienionych tutaj suplementów:

  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
  • 152.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania podpoliczkowego
  • 200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
  • 83.0, Hormony tarczycy – lewotyroksyna do stosowania doustnego
  • 147.0, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany doustne – kwas alendronowy i ryzendronowy
  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
  • 149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu