SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Pokuta; Joe Wright
Ranczo Wilkowyje; Wojciech Adamczyk, Rumble Fish; Francis Ford Coppola
Dwunastu; Nikita Michałkow
Pułapka; David Slade, Pożegnania; Wojciech Has
Ubu Król; Piotr Szulkin
Bullitt; Peter Yates, Piłat i inni ; Andrzej Wajda
Psychol; Gus Van Sant, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Randka w ciemno; Blake Edwards
Łowca jeleni; Michael Cimino, Chłopaki na Ibizie; Ed Bye
Zielona karta; Peter Weir
Pokój Marvina; Jerry Zaks
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na podstawie tekstu do jednego z następujących przebojów:
Metallica, Master of Puppets, Big Cyc, Wojna plemników
Jethro Tull, Roots To Branches, Kobong, Drzewo, Oasis, (What’s The Story) Morning Glory
Izrael, Izrael 1991, Jimi Hendrix Experience, The, Manic Depresion, Sting, …Nothing Like The Sun
Hendrix Jimi Experience, The, Are You Experienced?
ZADANIE NR 3: – Problematyka zrozumiałego formułowania nieintuicyjnych instrukcji. Opracować trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję aplikowania dowolnej zwymienionych tutaj suplementów:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
152.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania podpoliczkowego
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
83.0, Hormony tarczycy – lewotyroksyna do stosowania doustnego
147.0, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany doustne – kwas alendronowy i ryzendronowy
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu